ΜΑΘΗΜΑ 8ο: 3.2-3.3 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

[ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ]
[ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Επιζήσασα από έκτρωση]
[ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Η πάσα]

ΘΕΩΡΙΑ:
- Τι είναι ο κοινωνικός ρόλος; Φέρτε παράδειγμα. (σελ. 22, 3.2, 1η παρ.)
- Πώς προσδιορίζεται ο κάθε κοινωνικός ρόλος; Φέρτε παραδείγματα. Υπάρχει ελευθερία στα άτομα να προσαρμόζουν τον κοινωνικό τους ρόλο; (σελ. 23, 3.2 1η παρ.)
- Πώς οδηγείται το άτομο σε σύγκρουση ρόλων; Φέρτε παράδειγμα. (σελ. 23, 3.2, τελευταία παρ.)
- Ποια είναι τα είδη των κοινωνικών κανόνων και ποια η έννοια του καθενός; Δώστε ένα παράδειγμα για κάθε κανόνα. (σελ. 24, Είδη κοινωνικών κανόνων)
ΠΡΑΚΤΙΚΑ:
- Δείτε τα δύο εκπαιδευτικά βίντεο και βρείτε παραδείγματα σύγκρουσης ρόλων.
- Φωτ. 3.6: Γιατί αλλάζει ο κοινωνικός ρόλος των ατόμων που συνταξιοδοτούνται; Τι θα διευκόλυνε την προσαρμογή τους στο νέο τους ρόλο;
- Θεωρείτε ότι αλλάζει ο κοινωνικός ρόλος ενός παιδιού στην οικογένεια, από τη στιγμή που θα αποκτήσει ένα νέο αδερφό/ή;
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
http://paroutsas.jmc.gr/family/role.htm: Οι έννοιες της κοινωνικής θέσης και του κοινωνικού ρόλου. Ο κοινωνικός ρόλος του γονέα.
http://www.e4nar.gr/large.php?l=2&id=8&pid=242: Είναι δυνατό να μιλάμε για κοινωνικό ρόλο, όχι για άτομα, αλλά για τη μουσική; Να δούμε δηλαδή τη μουσική όχι ατομικά, ως δημιουργία μιας ευχάριστης ακουστικής αίσθησης, αλλά συνδεδεμένη άμεσα με την κοινωνική ζωή σε όλες της τις εκφάνσεις; Κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο με την παραδοσιακή μουσική. Διαβάστε στον παραπάνω σύνδεσμο για το πώς γινόταν αυτό παλιά στην Κρήτη.
http://www.methexi.gr/02-7-paradosh.html: Ένα ριζοσπαστικό κείμενο που σχετίζεται με τον κοινωνικό ρόλο της παραδοσιακής μουσικής, κάνει  όμως λόγο κυρίως για τον κοινωνικό ρόλο της παλιάς γενιάς και το χρέος της νέας (αναφέρεται στον εκκλησιαστικό χώρο, ισχύει όμως και γενικότερα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου